آموزشهای بدو خدمت

گروه بازاریابی، تبلیغاتی، رسانه ای و آموزشی سیاحت و سفر و داریوش با برخورداری از مشاوران و صاحبنظران متخصص و مجرب در زمینه های مدیریتی، بازاریابی و فروش و گردشگری و هتل داری نسبت به برگزاری کارگاههای آموزشی کاربردی در زمینه های : بازاریابی و فروش، توسعه منابع انسانی، تکنیک های ارتباط موثر با مشتری در فروش حضوری و تلفنی، آداب معاشرت و الگوهای رفتاری در محیط کار، فروش حرفه ای، اصول مذاکره در فروش، مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت تجربه مشتری، مدیریت اعتراضات و شکایات مشتری، فن بیان و سخنوری و سایر سرفصل ها می نماید.

  • آموزشهای کاربردی بدو خدمت : برای کارکنانی که به تازگی به استخدام کسب و کار شما درآمده اند و آشنایی آنها با اصول اولیه کار تاثیر بسزایی در پیشبرد اهداف شما خواهد داشت. مهمترین سرفصل های این دوره عبارتند از : آشنایی با کسب و کارهای گردشگری و هتل داری، آداب معاشرت و رفتار در محیط کار و آشنایی با روشهای ارتباط موثر با مشتری
  • آموزشهای ضمن خدمت : که در محیط کسب و کار شما و به منظور تجدید آموزش و به روز رسانی اطلاعات و دانش و مهارت های کارکنان در زمینه هایی همچون ارتباط موثر، آداب معاشرت، ضوابط و مقررات کاربردی کسب و کار و… برگزار می گردد.
  • آموزش نیمه خصوصی : این نوع آموزشها در محل دفتر کانون تبلیغاتی داریوش و نشریه سیاحت و سفر و به صورت محدود و کاربردی برگزار می گردند و عبارتند از : مهارت نامه نگاری اداری – مهارت نامه نگاری بازاریابی- طراحی و تنطیم برنامه بازاریابی کسب و کار – طراحی و تنطیم طرح تجاری کسب و کار و آشنایی با قوانین و مقررات کسب و کارهای گردشگری و …
  • یکی از راههای دستیابی به موفقیت در کسب و کار این است که مادام العمر یاد بگیرید …
  • شماره تماس دپارتمان آموزش جهت هماهنگی لازم : 09154002703
  • Copy of sad.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *